sobota, 20 listopada 2010

Black&White




Taki oto komplecik 3w1 zmajstrowałam w wolnej chwili, której w sumie nie miałam ale już po prostu MUSIAŁAM coś zrobić. Praktycznie w całości wykonany z materiałów dostępnych w Magdowie - papiery, które uwielbiam, hortensje, samoprzylepne perełki. Te i inne dodatki będzie można wykorzystać przy ozdabianiu KALENDARZA mniej więcej TAKIEGO - taki temacik (na czasie jakby nie było) będzie przerabiany na spotkaniu, które będę  miała okazję z Magdą poprowadzić. Dziś, choć bardzo chciałam, niestety nie udało mi się dotrzeć do Heliosa na spotkanie scraperek - ale drogie dziewczyny jak tylko będziecie miały chwilkę wolną za tydzień to zapraszamy na dobrą kawkę i pogaduchy :) Będzie można zrobić scrap-zakupy, a zainteresowane osoby zapraszamy na warsztaty - efekt, czyli kalendarz właśnie, na pewno już niedługo Wam się przyda. Uff, ale się nagadałam :) To zmykam buszować po blogach,  życzę dobrej nocki :) Aha-Wiedźmo i Roxi - młodego wycałowałam od Was na maksa :)

11 komentarzy:

  1. Piękny i elegancki zestaw!
    Życzę udanych warsztatów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Wszystko doskonale do siebie pasuje i robi spore wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze cudne.Czarno białe wyglądają super elegancko. Uwielbiam Twoją staranność. Buziole.
    Wpadnij zobaczyć jakie kartki wymodziłam ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jeszcze jedno. Czy się mylę czy zdjęcia już w namiociku są ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niee...bez namiociku ale z parasoleczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki i wspaniały komplet, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ta kartka, taka retro, słowem przecudny klimat, zwłaszcza notesik. Dziękuję za okładkę płytową :* A i pochwalić muszę, że zdjęcia kartek masz godne uznania, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  8. a to się mój misiek ucieszy z komplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Mariko :) dostałam dzisiaj paczkę od Ciebie :) dziękuję bardzo za cudowności, i pomoc w moich początkach. jak tylko będę w domu to wszystko obfotografuje i wkleje do siebie na bloga :) twoje wizytóweczki rozdalam osobom, które maja do Będzina blisko i które tam mieszkają. Obiecały przekazać dalej :) Pozdrawiam Cię bardzo bardzo serdecznie i dziękuję za wszystkie cudowności :*

    OdpowiedzUsuń